tisdag 28 juni 2011

Turist på hemmaplan!



Igår tog vi tåget till Göteborg! Där åkte vi runt på spårvagnarna och sedan tog vi Paddanbåten runt stan... Underbart väder, glada barn & makens första semesterdag... Börjar bra! Som sällskap fick vi min moster med barnbarn - barnens syssling. Det var roligt!
Idag har vi varit vid havet... Har knappt varit på en strand sen jag blev mamma... Två timmar klarade jag av att göra ingenting, eller ja, jag åt ju konstant, mat, fika, frukt, sand?! Jag blir så rastlös! Nu ikväll har vi målat lekstugan, första stykningen efter grundningen... Imorgon får den tak, sen skall den målas invändigt. Sen, ja sen får jag inreda!
Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!