lördag 25 juni 2011

Tips mot kalasfläckar!

Efter helgens midsommarkalas blev det en hel del fläckar på min dyra fina duk (två vita lakan från IKEA för sammanlagt 30 kr)... Chokladsås bland annat, som barnen hellre ville ha än jordgubbar!!! Har ni hört? Men då blev det fler röda härligheter till alla vuxna och det var ju inte helt fel!
Blev för någon vecka sedan tipsad om Remol av min goa vän Jenny. Hade ingen aning om att det fanns ens! Men jag köpte hem det med en gång och provade det nu idag! Helt suveränt, lakanen - hrmpf - duken blev som ny och alla kökshanddukar jag slängde med blev oxå aningen vitare & fräschare! Tack för det tipset, jag skickar vidare det till er som läser här... Finns i mataffären.
Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!