onsdag 29 juni 2011

Snabbpiff

Har inte så många gardiner i mitt hem... Men kände för att pröva igen i sovrummet. Hade tyg liggande, som jag köpt billigt på IKEA till ett annat projekt som aldrig blev av. Jag vek det och hängde upp med krokar... Snabbfixat! Det blev jättefint och ombonat så nu får symaskinen dammas av! Plättar-i-luften är mysiga växter som gör mycket för hemtrevnaden! Två stycken fyndades hos blomsteraffären jag bor granne med...
Idag har vi varit hos farmor och sen har det snickrats lite på lekstugan! Imorgon skall jag åka ensam till Göteborg! Skall bara strosa runt och så träffa en gammal kollega, eller före detta kanske jag skall skriva då hon är många år yngre än den här gamla bloggerskan!
Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!