söndag 19 juni 2011

Grönt på kvist

Olivträdet vi tänkte kasta har fått nya knoppar! Man skall visst inte kasta nå´t!?

Idag har jag varit försäljare på en bakluckeloppis/bagageloppis. Jag packade hela bilen full med grejer & kläder och for dit! På grund av ösregn kunde jag inte packa upp allt och det var inte så många besökare, men jag fick sålt en hel del ändå - gamla burkar, hyllor, kläder, skor, köksgrejer, leksaker med mera. Men mycket fick tyvärr följa med hem igen! Sen handlade jag förstås av de andra stackarna som kämpade med presenningar, paraplyer & tält för att skydda sina pinaler... De visas upp här efter vissa justeringar, hm sprayfärg...

God natt! /Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!