onsdag 18 maj 2011

Underbara dofter

Blommor i ett loppisglas

Underbara dofter sprider sig i köket & hemmet när en bukett med Liljekonvaljer gör oss sällskap inomhus... Dessa vackra, späda, doftande små blomster! Jag älskar dem... Passade på att plocka en bukett i helgen när Nelli & jag var på promenad. Det blir mycket Blommor & Blad här på bloggen men det är ett stort intresse - varje dag undrar jag varför jag inte arbetar med det. Trädgårdsmästare & Florist är rena drömyrken för mig! Jag valde mellan dem och sjuksköterska, men så tänkte jag som så att trädgård kan vara en hobby men det är inte så lätt att ta blodprov eller sätta kateter på sig själv. Inte för att just katetersättning är det roligaste med mitt jobb men ni fattar!?
Imorgon skall jag vara hemma & plugga. Älskar tråk-mysbyxe-dagar med mig själv!
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!