måndag 30 maj 2011

Skriv en lapp...

Fina presenter från världens bästa Anna!

...eller två, eller flera! Just nu är jag inne i en högintensiv period, jag stressar så att jag blir rädd för mig själv. Ikväll har jag haft sån yrsel att jag funderat på att ringa 112... Helt säkert. Usch, det känns som en stroke är nära! Det är så många beslut som skall fattas hela tiden, samtal att ringa, papper skall ordnas, man skall vara alert & trevlig på praktiken samtidigt som en massa flummiga studieuppgifter skall lösas... Missade precis deadlinen på examinationsuppgiften oxå. Typiskt!
Här hemma ser ut som en krigszon, pannan är sönderklämd och kaffet är slut. Dessutom är Alvin sjuk...

Just nu skriver jag lappar som aldrig förr! Älskar listor: Att göra, Att köpa, Att ringa, Att fixa/pyssla, Önskelista... Kan inte komma ihåg allt i min sönderstressade hjärna! Det är så lätt att säga till patienterna att inte stressa, att vara medveten om sin stress osv men att leva upp till det själv är en helt annan sak! Usch, nä jag går och gräver ner mig i duntäcket hos mina godingar!!
Kram Lisa, en gnällig sådan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!