lördag 7 maj 2011

Lekstugedrömmar!

Bild lånad från nätet: Specialsnickerier.com

Jag drömmer om en Lekstuga i denna stil till barnen i Vår/Sommar! Hoppas min önskan slår in... Jag hade själv lekstuga som barn och vill att mina små också skall få uppleva det!

Idag har vi varit på Tolsereds gård i Gerrebacka. Det är en 4H-gård som vi besökt flera gånger! Det är så mysigt där, massor av djur, små bäckar & broar samt bra med plats för medhavd picknick! Efteråt storhandlade grabbarna och vi besökte en kollega till mig. Hela eftemiddagen har vi sedan grejat i trädgården och jag har tagit upp varenda maskros i gräsmattan... Vilket jobb, men det får det vara värt!

Imorgon är det dags för årets händelse i Kungälv! Orienteringsklubbens Loppis! Jag längtar!
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Vilken fin lekstuga! Håller tummarna för att en sådan får flytta in i er trädgård i sommar :)

    Låter som du haft en bra dag trots ogräsrensning!

    Önskar dig en fortsatt trevlig helg

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!