onsdag 25 maj 2011

Inspirationspärm

Urklipp sparade i pärm

Förr sparade jag alla inredningstidningar och läste dem om och om igen... Jag förvarade dem i vita tidskriftssamlare och märkte upp med namn & årgång. Nu prenumererar jag på fyra olika inredningsmagasin, däribland den bästa: Allt i  Hemmet... Det blir en hel del tidningar det! Nu är jag bättre på att rensa och återvinner pappret istället. Jag klipper ut allt jag vill spara, ibland hela hus, som är ovanligt vackra, ibland bara en hylla eller ett vackert träd. Jag använder ett register med exempel som Barnrum, Exteriör & Tvättstuga, för bättre överblick. Jag tycker det är jätteroligt att bläddra i pärmen för god inspration! En likadan används till recept där indelningen består av Mat, Bakning & Desserter.
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Tack för att ångesten kom över mig just nu... ;) Nån gång i mitt liv ska jag bli en ordningsmänniska av stora mått, typ som du!! Eller kanske blir det i nästa liv... :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!