söndag 15 maj 2011

Garageloppis!

Idag var jag och min shoppingtokiga dotter på Garageloppis. Det var en hel gata med öppna garage och carportar, iallafall sex stycken av tio möjliga. Dessutom i mitt område!! Vi gick från hus till hus och fyndade, bland annat den här kulramen för en femma... Jag köpte oxå barnböcker, pärlor och inredningstidningar. Nelli köpte en dockstol i trä till sina dockor, men hade nog helst köpt med sig allt! Garageloppis är en rolig idé tycker jag, hade nog passat på vår gata...

Idag har det mest regnat & haglat så vi har grejat inomhus. Varit ute kortare stunder. Mormor har besökt oss en sväng vilket var roligt! Hade velat att helgen var två dagar längre, för jag har så mycket jag vill göra och hinna med! Pssst, jag hann att rösta i Regionvalet iallafall!
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!