fredag 29 april 2011

Stickning

Bild lånad på nätet

Att sticka är ju jättekul! I helgen lärde min kära svärmor mig att lägga upp maskor och sedan sticka räta sådana... Nu har jag tre stickningar igång för idag fick jag lära mig aviga maskor av en barnmorska på min praktikplats. Idag var förresten sista dagen där och det är med sorg i hjärtat jag lämnar alla goa barn & föräldrar samt fantastisk personal! Där vill jag jobba!

Kom igen alla mina vänner, börja sticka så kan vi ha symöte & stickcafé! Jag har första träffen... Kram Lisa

3 kommentarer:

  1. Jag kan sticka, men nu va det ett tag sedan. Mamma lärde mig när jag va liten, men när Tove va liten så stickade jag en "pippitröja" till henne. Sedan blev det en sån till och sedan en kofta... Sen vet jag inte vad som hände, för sen har det inte blivit något mer!! Kanske ska ta tag i det igen!! :)

    SvaraRadera
  2. Jag virkar! :) Är på! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!