måndag 18 april 2011

Lycka!

Idag när jag hämtade barnen hade Nelli målat en påskteckning & Alvin hade plockat en bukett Vitsippor. Båda var till mig! Behöver väl knappast berätta att det värmde mitt modershjärta!? I det strålande vädret avnjöt vi mellanmål på altanen. Efter det klippte och sågade vi ner alla hemska stora Tujor som stått mellan vår och grannens tomt... När maken kom hem tog han vid och grävde upp rötterna. Efter två dagars röjande har vi fått en mycket större och ljusare baksida! Högen till påskbrasan blir bara större och större och man kan inte tro allt allt ris kommer från en enda liten trädgård, men så är det! Idag har jag oxå anmält brasan till räddningstjänsten så allt är i sin ordning, förutom växande muskler, skavande handflator och värkande ryggar, fniss!
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Fick också påskpresenter idag! Så glad!

    Nyfiken på trädgårdsplanerna vännen! Känner jag dig rätt är allt redan spikat och bestämt! Fler inlägg tack! ;-)
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!