måndag 4 april 2011

Knivskarpt

Knivar Global, magneter KG Design/Designtorget

Att hitta snygga knivmagneter eller knivlister visade sig vara svårare än jag trodde! Dessa godingar hittade jag när jag googlade runt, finns bland annat på Designtorget och Bagaren & Kocken i många olika färger... Jag valde vita! Vad annars?! Funderade på att ta en turkosblå för att chockera lite men så blev det inte!
Idag har jag busat lite (hemlis än så länge)... och varit förbi en sväng på arbetet, usch det var jobbigt! När jag bestämt mig för att gå dit kom nästan tårarna men det var kul att se några kända ansikten och få några goa kramar! Imorgon blir det halvdag på Bvc och sen begravning! Tords farmor har gått bort...
Kram Lisa

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!