söndag 10 april 2011

Budgettips!

Många bloggar som visar "inredningen" i sminkväskor och badrumsskåp just nu. Det ena är dyrare & lyxigare än det andra... Absolut inget fel på det, kul att bli inspirerad men jag har inte råd med sådan lyx, inte just nu iallafall! Så här kommer mitt betydligt billigare val! Serien kommer ifrån ACO/apoteket. Fick tips av en Distriktsköterska att köpa parfymfritt som säga vara skonsammare mot huden. Jag har oxå hört att det viktigaste är att ha allt i samma serie då produkterna bygger på och kompletterar varandra. Med allt menar jag Rengöring, Ansiktsvatten, Dagcreme & Nattcreme samt eventuellt Scrubcreme & Ögoncreme. Billigt eller dyrt spelar mindre roll... Jag är helnöjd med denna serie!
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Alltid bra med tips i en rimlig prisklass! När jag väntar på flygplatser brukar jag besöka taxfreebutikerna och testa att smörja på lite av de dyraste krämerna, och jag kan inte riktigt fatta hur man kan köpa en ansiktscreme för 1600 kr!

    SvaraRadera
  2. Så sant, om jag hade outsinligt med pengar kanske, men lägger hellre mina förvärvade kronor på annat än att kleta det på mig...

    Kram♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!