tisdag 22 mars 2011

Vid entrén

Skylt från Serholt/Village skall upp vid ytterdörren! Vi har ett så kallat sidoljus bredvid dörren och det är delat på mitten med trä emellan, och där skall det upp ett Välkommen! Gäller bara vänner & familj så klart och andra trevliga filurer... De övriga får Sector Alarm ta hand om! Skylten har jag köpt via en butik på tradera!
Imorgon har jag tenta och jag har som vanligt pluggat alldeles för lite. Jag umgås mycket hellre med mina söta små barn! Felaktigt beslut nu kanske men säkert en god investering i det långa loppet! Vi har haft mysiga lediga dagar!
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Hejsan! Kikar in och tänkte fråga varifrån den stora rosa legoklossen är köpt? I Finland har vi bara röd, blå, grön, gul, svart och vit. Har försökt hitta ljus rosa, pink, limegrön och turkos... Kan du kanske hjälpa mig :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!