söndag 27 mars 2011

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Jenny med Bloggen Aaron and men. Tack för det! Utmaningen går ut på att berätta åtta saker om sig själv, OK jag försöker:
Bild lånad från http://www.nlife.se

  1. Under åtta veckor har jag undvikit kakor, godis & efterrätter och rört mig minst 30 minuter om dagen. Det har gett resultat men knappast i viktminskning... Hela grejen är ett avtal med min svärmor, svägerska & släkt på makens sida! Detta kan ju inge bloggläsare missat!?
  2. Jag kan nästan hela IKEAs sortiment med produktnamn och priser... Helt sjukt, jag vet!
  3. Föredrar Sverige framför utlandsresor! Älskar att vara hemma. Tycker dessutom om att städa & tvätta, i lagom doser...
  4. Första gången jag solade solarium (inför student & bal) smörjde jag in mig med solkräm. Jaja, jag bjuder på den!
  5. Har skostorlek 39 men envisas med att köpa 38:or...
  6. Träffade min blivande make i mars-97
  7. Studerar vid Göteborgs universitet och skall bli Distriktssköterska med förhoppning om att jobba på Bvc!
  8. Jag är riktigt usel på engelska och håller helst tyst!
Då vet ni det! Nu skall jag krama kudden! Skola tidigt imorgon bitti... Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!