tisdag 29 mars 2011

Små Doppresenter







        http://www.thilde.se
      www.brio.se

Idag bjuder jag på presentinspiration i något mindre skala... Det är inte klokt vad mycket fint det finns när man surfar runt! ABC-klossarna från Russinet är en annan favorit!

En tavla är en mycket uppskattad present och hos Jenny med bloggen Aaron & Me finns flera fina barntryck att välja mellan! Kika gärna in där. Fram för kvinnligt företagande! Brios klassiska träleksaker är bara så fina, även de nydesignade varianterna... Thildekuddarna är populära! Jag köpte en till Nelli när hon var liten och den finns fortfarande framme till skillnad från mycket annat som packats ner i "bebis-lådor". Bobux behöver inte omtalas, älskar de här söta skinntofflorna. Det svåra är att välja, finns hur många som helst! Ett måste på varje barns fot enligt mig. Sörjer att jag aldrig köpte några till Alvin-godingen!

Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Tack för inspirationen, jag skall med gå på dop nu i vår! Det finns mycket fint att köpa till barn...
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Ååh, så mycket fint du visar :) Tackar för tipsen som kommer komma väl till användning då det är rena babyboomen bland mina vänner!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!