söndag 27 mars 2011

Lisa Bengtsson

Vårväska/kasse från Indiska med mönster av Lisa Bengtsson. Den har Nelli fram och tillbaka till dagis med extrakläder i, väldigt söt tycker jag!

Igår frågade en vän på facebook om någon ville följa med till Gekås/Ullared och jag var inte sen att hänga på. Stackarn kunde ju inte åka ensam!? Så klockan 9.30 imorse åkte vi E6:an ner och vi var hemma igen innan 16.00. Så kort tid har jag aldrig varit där och jag har aldrig spenderat mindre pengar heller... Tack & lov, det är inte fett hos oss just nu! Längtar tills jag kan åka dit och verkligen få fynda, att kunna unna mig den där jackan jag inte behöver men gärna vill ha! Längtar efter en inkomst! Nu! Handlade lite födelsedagspresenter, mest kläder, till Nelli och annat nödvändigt som tvättmedel, duschcreme & kaffefilter. Ändå är det så roligt!
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!