måndag 14 mars 2011

Fint på bordet

Till helgen köpte jag en fin Tete-a-tete att ha på bordet. Gillar att omge mig med blommor & blad och när det vankas kalas försöker jag alltid ha färska blomster hemma. Nu till helgen blir det återigen 5-årskalas. Sitter just och funderar över dukningen... Har inte så värst många långa dukar att välja på men jag tänker som vanligt köpa blommor att dekorera med. En viktig detalj enligt mig! Förra året blev det Påskliljor i vita krukor på Alvins kalas... Kanske blir det Krokus i år då eller Pärlhyacinter!?

Får nog åka förbi tyglagret och spana in metervarorna, en ny duk skulle inte skada! För övrigt blir det Loppis idag! Och blomsterhandeln... Tjingeling!
/Lisa

1 kommentar:

  1. Här blir det fyraårs kalas till helgen. Liten blir stor, jisses vad tiden går...

    Här blir det oxå blommor att dekorera med, har inte bestämt vad än bara... Men lite vår blir det nog!!

    Kram♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!