torsdag 3 februari 2011

Vårstädning!

Diskmedel Maison Belle/Iris hantverk, trasor City Gross, diskborste Göksäter

Jag skulle behöva städa! Men den tiden finns inte... Jag har tenta nästa vecka och behöver fördjupa mig i Farmakologins värld; allosteriska modulenter, agonister, GABAreceptorer, jonkanaler, synapser, ligander & aktionspotentialer med mera. Men den tiden finns inte heller... Vab hela veckan. Barnen underhåller sig i och för sig ganska bra själva längre eller kortare stunder men jag kan inte påbörja nåt om jag inte vet att jag kan sitta ostörd... Jag får väl göra lite av varje i en salig blandning och så lite motionscykling på det! Jag får plugga i helgen vilket jag faktiskt inte gjort en enda gång. Mina helger är heliga, har man arbetat varannan helg hela sitt yrkesverksamma liv blir det så...
Kram Lisa

3 kommentarer:

  1. Fördelen med vintern är att det är så mörkt så man knappt ser all smuts....

    Lycka till med tenta o plugg!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Tänk så ofta man önskar att man hade mera tid, vet inte om det skulle hjälpa att dygnet hade fler timmar för då skulle man väl ha fler måsten som skulle hinnas med på dem timmarna, men jag hoppas att barnen kryar på sig så att du får den tid du behöver för att plugga, det är ju så frustrerande att inte kunna göra det man vet att man borde...

    Håller tummarna för att det går bra på tentan!!

    Kramar BElla

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Bruna tröjan med kaniner är i 110/116. Jag har ev annan köpare på den men jag hade tänkt mig 70 kr + frakt. Den är knappt använd.

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!