lördag 12 februari 2011

Vårnytt

Skor & Tröja H&M

Igår efter tentan var jag på dåligt humör, eller kanske inte, men besviken på frågorna eller på mig själv att jag inte orkat plugga mer än jag gjort... Kanske dags för mitt livs första omtenta nu då efter år på högskola/Universitet... Skall inte vara för hård, jag hade ju ärligt talat inte pluggat speciellt mycket. Varför undrar jag nu stilla... Omotivation, trötthet och sjuka barn skyller jag på...

Jag orkade inte ens gå på stan efteråt och det hör verkligen inte till vanligheterna! Men lite vårnytt till sonen blev det iallafall! H&M, jag älskar den affären. Fina kläder till riktigt bra priser! Kan det bli bättre?!

Idag har jag inte varit utanför dörren, inte ens på loppis, tänk vad tentor kan förändra människor... Fint väder har det varit men jag/vi hade ingen lust att gå ut... Så är det ibland! Iallafall hos oss...

Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Hm är bäst men Lindex är också rätt bra... Det finns så mycket fina barnkläder ute nu så man blir sjukt sugen på inköp!
    Ha en trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Tentor kan verkligen suga musten ur en, det minns jag väldigt tydligt trots att det är 12 år sedan (va??? Är det SÅ lång tid sedan..? Hjälp!) jag senast skrev en. Hoppas att humöret vänder uppåt!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!