måndag 7 februari 2011

Ordning & Reda

Korg loppis, såpa IKEA

Ny korg införskaffad för alla flaskor med såpa, WC-rengöring, spray & polishmedel. Allt förvaras på varmvattenberedaren bredvid en annan korg med ytterkrukor. Jag gillar ordning & reda och att samla allt som hör ihop på ett ställe, till exempel i en korg! Det blev så hemtrevligt så i tvättstugan. Jag skall rensa och försöka ha bättre ordning där, just nu kryllar det över av saker som skall ut på tradera... I helgen har jag slängt ut ett tiotal annonser på Blocket. Det är så skönt när någon kommer och hämtar skiten, hrmfftts, sakerna menar jag, som vi inte längre vill ha. Det bästa är ju att vi får pengar för det oxå! Jag gillar återanvändningstanken... och pengar behövs till den studerande!
Nu måste jag försöka plugga - tenta på fredag!
Ha en fin dag! Kram Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!