fredag 25 februari 2011

Fortsatt kyla...

Min filt från Loppis

Vintern håller ett krafttag om oss. Här i söder smälter ju i och för sig snön och undan för undan får vi se lite mer av asfalt och gräsmattor... Men huuuu vad kallt det är! Rått och blåsigt! Så jag var bara tvungen att köpa mig ännu en filt, på Loppis. Jag tycker den är sååå fin, speciellt etiketten! Jag drömmer även om en filt med mormorsrutor, någon som har en sån till övers?! Vill ha!
Nelli har oxå fått en ny filt, det är så roligt att handla till henne för hon blir så glad! Hon älskar att få kläder & inredning, det är mammas flicka det...
Nellis filt från Åhlens

Filten är i en jättefin rosa/cerise färg, gör sig inte riktigt rättvis på bilden! Älskar ränder & langettsömn! Finns i flera fina färger och till ett riktigt bra pris! Tips tips!
Ha en skön helg!
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Ja, nu kurar man gärna in sig i en filt- det är riktigt kallt och ruggigt.. Men snart, snart kommer våren!!

    Ha en fin helg!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du får väl virka en mormorsfilt själv, då får du ju den i de färger du vill.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!