torsdag 10 februari 2011

Fix i dotterns rum!

Ny vaxduk på bordet från Ikea, stolar Mio

Bild från äskling & jag, ram från IKEA

Vi har piffat & donat i Nellis rum. Två nya bokhyllor, Expedit/IKEA med åtta fack, har införskaffats. En liggande och en stående fick precis plats så att fönstret blev inramat, listen rykte så det var verkligen precis... Känns nästan platsbyggd, jag blev mer än nöjd.
Ny gardin har sytts och ny matta skall köpas, har ett par att välja mellan. Helst vill jag ha en Pappelina men de är lite för dyra, just nu iallafall! Och i dålig kvalitet enligt en god vän till mig! Någon mer som har erfarenhet, vill ju inte lägga över tusen kronor på en matta som går sönder direkt...
Den röda vaxduken med stjärnor byttes mot en ny fräsch i cerise med vita prickar. Kakorna kommer från Oscar & Ellen och från tradera. De rosa lådorna i hyllan är från LEGO. Summan av det hela är att en hel del rött fått göra plats för mer rosa toner... Lite tuffare för en cool tjej i sina bästa år!
Sen är jag ute efter en puff, stor kudde i turkos. Några tips?!

Nä, nu måste jag försöka plugga lite! Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Oj, vad fint det ser ut! Gillar den prickiga vaxduken på bordet!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Åååh, så fint :) Måste ju vara som en dröm för en liten prinsessa att få leka här!

    Hoppas du haft en bra dag och fått pluggat det du behövde

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!