torsdag 27 januari 2011

Tack!

Tack för fina kommentarer, mail, kramar, sms och samtal! Det värmer! Att säga upp sig hade nog varit det bästa rent krasst men jag vet inte om jag vågar! Samtidigt vill jag ju inte komma tillbaka även om jag inte får något Distriktssköterskejobb när jag är klar med nuvarande studier! Men att jobba på timmar någon annanstans är ju inte heller någon hit! Sen är det där med anställningsstopp hit och dit, vissa tjänster tillsätts bara med dem som har tillsvidareanställningar inom regionen, så det skall helt enkelt inte vara lätt!?
Jag känner mig matt, avtrubbad och ganska trött på detta, att tvinga mig jobba där i sommar skulle kunna äventyra flera andra yrkesverksamma år i mitt liv, risken kan vara att jag åker dit ordentligt, eller så klarar jag det galant!? Men jag har ju aldrig fått hjälp att bearbeta det som varit så risken finns... Och det tar lång tid att återvända...
Kostnadseffektivit?!


Nu lämnar vi det, Tack igen!
I måndags var jag som sagt på loppis och tänkte visa er några fynd! Först ut blir en jättefin, ganska hög korg med rundad form och tillhörande lock! För trettio kronor blev den min och perfekt förvaring i badrummet med lektyr och peppersrullar:






Får se om den behåller originalfärg eller om byte blir aktuellt. Har för tillfället kö till min sprayverkstad. Många projekt på gång men det är inte så skönt att stå ute i 13 minus och måla... men varmare lär det väl bli?! Idag stannade jag hemma för att plugga men jag har mest pysslat skall erkännas...
Nu väntar tre lediga dagar för hela familjen H, aktiva sådana! Ha det bäst alla finfina vänner därute!
Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Det är fint att ha toapapper i en korg så tycker jag! Himla fin och billig korg det där, du fyndar bra du!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill bara ge dig en styrkekram med tanke på ditt jobb...STOR, STOR styrkekram från mig till dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!