måndag 17 januari 2011

Smältning

Nu börjar till och med jag blir trött på all snö... Jag längtar efter vår, tulpaner, knoppar och fågelkvitter! Tur för mig då att det smälter ute och dessutom med en väldans fart!
Jag har tagit in pastellfärger i köket, härligt! Isblå är min favoritfärg just nu, vill ha allt i den färgen! Nej, inte allt men detaljer!

Idag har barnen & jag varit hos bästa Sandra och hennes fia-lottor på fika. Mysigt!
Imorgon är det kursintroduktion på nya kursen - Farmakologi & Sjukdomslära... Skall bli så roligt!
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Kul med ny kurs!

    Längtar också efter ljusblått, turkost och rosa!

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också ihjäl mig efter våren nu! Bort med snön och fram med solen är mitt mantra!

    Stor kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!