torsdag 20 januari 2011

Mera ljusblått...

... smyger sig in i mitt hem! Det var länge sen jag hade blå detaljer på inredningsfronten, men denna färg är sååå läcker! Köpte två filtarIKEA, för tio kronor styck! Vilket fynd! Förut har jag ratat dem då jag tyckt de är för tunna men nu tyckte jag det var perfekt, för visst går vi ändå mot varmare tider?! Skall nog köpa fler - till uteplatserna och till bilen. Det är perfekt att barnen har varsin bilfilt (och varför inte ljusblå?) när man sätter sig i en kall bil. Vi kör så korta sträckor att vi inte kan använda vår (dyrt tillvalda) dieselvärmare så ofta... Hm!
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Fin färg! Men varför kan du inte använda den? Jag använder vår dieselvärmare every day!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, men om man kör värmaren 20 min och inte ens kör 10 min på det och gör så varje dag laddas batteriet ur sig, enligt maken... Vi kör bara inom lilla Kungälv! Men jag vet inte! I början körde vi den mycket oftare! Himla smart!
    Kram Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!