tisdag 18 januari 2011

Med en enkel...

Härlig tid nu, men det är bara januari... Vintern håller nog i sig ett tag till, men med tulpaner & semlor kan vi skapa vårkänslor i alla fall! Inte helt fel!
Idag efter skolan åkte jag till IKEA och handlade upp mina korvören som "brände" i fickan. Att jag inte kan låta bli att shoppa trots knappa inkomster! Och min pappa som undervisar på Universitetet och skriver läroböcker i ekonomi... Hoppsan! Jag är den enda i familjen som inte är tokekonomisk men så är jag fattigast oxå...

Kram på er!
/Lisa

1 kommentar:

  1. Jag tror att jag minst behöver fylla hela lägenheten med tulpaner för att uppnå vårkänsla, när det är -18 ute, inte minsta tillstymmelse till takdropp och solljus här, tyvärr... och visst behöver man muntra upp sig med lite Ikea!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!