tisdag 4 januari 2011

Drömmar

Åh, det finns så många materiella ting jag drömmer om... En sann materalist, det är vad man är! Är inte noga med resor eller teaterupplevelser, utan prylar (& kläder) är vad jag vill ha! Men med en inkomst på 3500 kronor i månaden har man inte råd med några extravaganta designprylar! Tyvärr! Jag får drömma vidare och kanske lägga en slant på en lott...
Kudde Svenskt tenn 640 kr



Stjärna Fling  - Bsweden 2200 kronor


Sopset Iris hantverk 450 kronor

Ovan syns några av de saker jag inte skulle tacka nej till... Sopsetet är ju överkomligt i pris men de övriga, nja! Samtidigt är jag glad att jag inte kan köpa allt jag vill ha... Tycker att inredningen blir lite platt då, nu måste jag ju pyssla och uppfinna! Personligare och definitivt roligare! Men lite pengar skulle ju inte skada så man kunde köpa nåt! Hahaha, man blir aldrig nöjd...
/Lisa

1 kommentar:

  1. Mmm en sån kudde skulle jag inte tacka nej till, men jag får fortsätta drömma ett tag till.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!