fredag 14 januari 2011

Badrumspiff...

Bägare Indiska, Tvål Rusta & necessär Ceannis

Igår gick jag in en sväng på Indiska. En affär jag aldrig besöker numera, men efter att ha sett vårinspiration därifrån på ett flertal bloggar stegade jag iallafall in där... Det fyndades bland annat söta bägare som nu rymmer Nellis hårsnoddar & hårspännen. Ger ett rent och snyggt intryck i badrummet jämfört med de jag tidigare hade i glas. Ibland (ganska ofta) är det skönt att slippa se innehållet - dra ner på intrycken lite...

Idag har jag städat och röjt, tvättat och varit på tippen. En effektiv dag helt enkelt!

Ha en trevlig helg! Kram Lisa

Ni är fler och fler som kikar in här - viket är jätteroligt! Lämna gärna ett spår efter dig, det uppskattas!

5 kommentarer:

  1. Jag har också hängt på Indiska idag! Halva reapriset, så då försökte jag ju hitta något, men intet! Jag har dock spanat in en härlig filtkudde som jag hoppas ska reas :-D

    Pizzavalv, där sade du något! Huga!!!

    SvaraRadera
  2. Supersnygga muggar, får nog ta mig en runda dit jag med ser det ut som!!

    Hoppas allt är bra, länge sen sist!1
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Jag läser nästan alltid dina nya inlägg. Ha en bra helg. Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Kramar från Skåne!
    /Anna T

    SvaraRadera
  5. Trädgårdstomten Emma tittar in här allt som oftast och tycker du gör det så otroligt fint där hemma!! Önskar jag hade din "touch"!

    KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!