onsdag 8 december 2010

På dörren!

Hjärta Gekås, skylt Grinden Interiör - Spekeröd

Det här hjärtat köpte jag för ett tag sedan i Ullared! Det fanns i tre storlekar och jag köpte mellanstorleken. Nu har jag fäst en liten Merry Christmasskylt i metall på hjärtat och hängt det på ytterdörren... Det blev väldigt fint! God Jul!

Idag åkte jag förbi min goda vän Anna som fyller år på lördag! Tänkte passa på att tjattra lite när jag pluggade hemma & hon vabbade men de var ute en sväng, hon & sonen... Paketet hamnade i hennes brevlåda tillsammans med dagens GP och räkningar, och såg ut så här:

Hemligt paket

I paketet ligger något jag gärna själv skulle vilja ha, därför unnade jag mig ett eget exemplar och ett till en kär vän i julklapp! Visar om några dagar ifall inte Anna öppnat... Grattis min goa goa vän, i förskott! Vi måste se till att träffas någon dag! Och du Anna - allt brinner;-)!

Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Jag vill också hitta ett trevligt paket bland min post! Fast det gjorde jag nästan idag, jag hittade en avi på ett paket som jag inte vem som skickat.. spännande!

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig överraskning i brevlådan då! Tack för det fina paketet (dín lilla pyssel-ove!!), det ligger fortfarande och väntar på lördagen!!!! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!