söndag 5 december 2010

Lite rött till jul!

Ljus Iems & skål Västergården

Decembernedräkningen här i familjen H går i rött! Tro det eller ej men här är bildbevis! Ett finfint kalenderljus hittade jag på Iems i Göteborg... Skålen finns på Västergården - oxå den affären ligger i stora stan!
Idag har vi haft en riktig pysseldag med Tords familj. Silkespapper, filt, glitter, piprensare, klister & saxar högt och lågt! Jag fick gjort några smällkarameller och två tomtar! De små barnen pysslade en stund men lekte mest! Efter flera timmar i pysselverkstan åkte till mamma/mormor och bakade pepparkakor! Fullt ös, så nu skall jag snart stupa i säng!
Imorgon blir det VAB igen!!!! Vi gör inget annat! Men jag känner mig oxå hängig, ont i hals och täppt i näsan... Usch... Det smyger sig på!
Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Vi eldar också på ett sådant ljus här hemma! Fast i en helröd ljusstake! Vab här imorgon också! :-( kram

    SvaraRadera
  2. Åååååååååååh, vad fint! Det enkla är ofta det vackra! Mycket inspiration här på din blogg!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!