fredag 10 december 2010

Fredagsmysigt!

Zinkhjärta Walther & Co

Tentan var svår men jag gjorde så gott jag kunde och jag hoppas att det räcker! Efter tentan fikade jag med min goa Lisa-vän! Vi åt jättegoda Croque Madame på Le Pain Francais. 

Nu ikväll har vi haft besök av Anna med familj. Trevligt som vanligt! Tacos och glass är perfekt fredagsmat! Enkelt och smidigt! Och gott! Nelli, Sigge, Alvin & Nils har hållt igång hela kvällen, fram till 22-snåret då de började se rätt slita ut... Och nu skall jag oxå stupa i säng! God natt!
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Tack för en supermysig kväll! Alla höll sig vakna tills vi kom hem...och sov sedan gott till halv tio! Sigge var sist upp av alla här hos oss! Har hållt låda i natt; Nelli hit och Nelli dit! :-) kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!