onsdag 1 december 2010

1 2 3 4

Duk Serholt/Village, siffror Fröken Ros, ljus MAXI, fat IKEA, lykta Iittala

Mitt julpyntade bord i vardagsrummet - matsalen. Svart och vitt och älskad zink! Blir nog inget rött här heller... eller vänta nu... senaste loppisfynden är ju röda!

Ljusstakar från loppis

Dessa söta små ljusstakar kunde jag inte låta bli när jag gick runt på loppis i måndags! Svenskt hantverk, fem kronor styck! Jag kan gå och dra hur länge som helst på loppis! Tiden försvinner... Loppis är inget intresse utan en livsstil! Eller?

Idag efter skolan träffade jag min goa & söta arbetskollega J! Åh, vad roligt det var att träffas! Fika på Condecco och lite shopping... Mysigt! Hoppas det blir snart igen...
/Lisa



1 kommentar:

  1. Här hemma blev det ganska mycket rött i år, har haft vitt o svart ett par år nu, det är snyggt & stilrent.

    Hoppas allt är bra och att du får en fin helg!!
    Kram♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!