söndag 7 november 2010

Nä... nu...

...orkar jag inte vänta längre till jul! Det kan väl iallafall bli advent snart! Jag läääängtar! Idag piffade jag till en av flera tänkta adventsljusstakar. Jag har alltid minst tre! Nu tog jag mitt finfina zinkfat från loppis, vita blockljus från MAXI, kanelstänger, torkade apelsinskivor & de nyinköpta sifferstjärnorna från favoritbutiken Balders Hage! Så fina och de kostade inte mycket, till och med student-Lisa hade råd... Jag brukar säga att min enda inkomst är studiebidraget & tradera (=mitt extrajobb)! Tja, vi hankar oss fram, men igår var jag på Gekås i Ullared och brände alldeles för många tusenlappar. Och jag som bara skulle följa med som sällskap... men roligt hade vi, jag & mina söta fina vänner! Tack för en härlig dag!

Ha nu en skön vecka! Nelli har feber så jag börjar med att vara hemma med båda barnen...
Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Vilka fina stjärnor!!!!!!!!!!! Skapar ha-begär hos mig! Och vad fint du arrangerat, på en himla mysig blogg! Jag tittar gärna in igen!
    /Karin K

    SvaraRadera
  2. Köpte också lite fint julkrimskrams när jag var i stan! Så snart skall det pyntas här med! :-)
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!