onsdag 17 november 2010

Insynsskydd...

Insynsskydd från Designtorget

Vilka härliga dagar vi haft - kallt, soligt & frostigt! Jag har sett detta inifrån vårdcentralsfönstrena där jag haft två dagars praktik. Tyvärr har det varit mörkt när jag gått dit och mörkt när jag gått hem... Långa dagar men med ett mycket lugnare tempo än vad jag är van vid från åren på sjukhuset. Eller dagarna är inte längre i timmar men att sluta 17 är sent för mig!

Nu har mitt insynsskydd äntligen kommit på plats även i detta hus! Insynen i fönstret vid matplatsen, ut mot gatan, kan gott minska något. Detta enkla i papper tycker jag är så fint. jag har tejpat ihop två stycken för att få lite fler veck...

/Lisa

1 kommentar:

  1. Vilket fint insynskydd!!

    Visst blir dagarna långa när man inte är van att arbeta till 17 även om man arbetar samma antal timmar som tidigare, hoppas du kommer in i det!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!