onsdag 10 november 2010

Annat ändamål...

Den här lådan snickrade min far i slöjden som liten gosse. Den var då träbrun, möjligen betsad. Jag har nu målat den vit & satt upp den i köket. På Gekås hittade jag bokstäver, egentligen tänkta till scrapbooking men det är ingenting för mig det. Jag tyckte däremot att bokstäverna var så fina, jag älskar ju om ord & bokstäver, så jag köpte dem ändå! Märker visst upp allt här hemma!?

Ännu en dag hemma med små barn. Nelli är fortfarande sjuk och Alvin har höstlov eller vinterlov enligt honom själv... Funderar på att baka bröd!
Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Vad fin den blev !! Jätte fin ! Längtar oxå till jul nu! I går plocka jag in julkartongen. Hemma hos oss vandrar sjukdommarna runt.

    Hoppas att Nelli snart blir frisk

    Kram ulrika

    SvaraRadera
  2. Ååh, så fin den blev och så pysslig du är :)

    Börjar längta riktigt mycket efter jul nu när jag ser din nya fina header...

    Hoppas familjen snart kryar på sig och att helgen blir trevlig

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!