onsdag 6 oktober 2010

Njut en minut!

Slå dig ner...
Mitt senaste pysselprojekt har bestått av en bänk i furu, inköpt billigt på Loppis. Nu vitmålad med mörkgrått fårskinn i syntetmaterial. Placerad innanför ytterdörren för att barn & vuxna skall kunna slå sig ner och knyta skorna eller vänta på att resten av familjen skall bli färdig! Jag är nöjd och tycker det blev så fint i hallen. Skall se om jag hittar en avlång ryggkudde... Hoppas kunna inspirera någon att våga köpa "skit" på Loppis, bara du inte köper det jag vill ha!
Tja, så här såg den ut...
Ha nu en fin kväll! Imorgon är det redan torsdag, var tar veckorna vägen? Någon som vet? Kram Lisa

4 kommentarer:

  1. Supersuperfint! Men hur hinner du? Jag hinner INGET! Såg något liknande på Rusta till ett väldigt bra pris...
    kram, kram, kram
    //Anna

    SvaraRadera
  2. Oj, vad fin den blev! Vilket loppiskap!

    SvaraRadera
  3. Kanonfint! Hade gärna sett de andra bilderna med ;-) Kram

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt fin... liksom övriga huset!
    Kram från Skåne
    /Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!