tisdag 5 oktober 2010

Härlig Höst!

Vilken höst vi har här på västkusten! Strålande solsken och varmt (för årstiden)! Nelli fick feber igår kväll så jag har varit hemma med henne idag men hon mår prima! Vi tog en promenad efter lunch och njöt av vackra höstfärger. Efter det en god kopp kaffe på altanen! Imorgon skall jag in till skolan på litteraturseminarium: Familjefokuserad omvårdnad och idag skickade jag in en studieuppgift där jag granskat två vetenskapliga artiklar på engelska. Skönt att bli av med lite. Men det är såååå roligt att plugga och helt enkelt befriande att slippa gå till sjukhuset varje dag och slita!
Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt nu, man kan kura ihop sig lite, tända ljus och bara ta det lugnt. Men, måste erkänna att jag saknar sommar, sol & värme. Massor...

    Kram♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!