fredag 29 oktober 2010

Fullt ös - medvetslös!

Bild lånad från www.ikea.com

Pust, jag känner mig knappt levande efter denna vecka! Tenta på tisdag eftermiddag och igår (torsdag)kväll.. Upp idag för att praktik på Bvc. Det sämsta var nog att jag lämnade blod (och all min ork och goda humör) igår vid lunch! Blodtrycket är så lågt att jag nästan svimmar efter varje tillfälle men nu var det 17:e gången... Man får hjälpa till med det man kan!
Känner mig allt annat än pigg & fräsch! Tur att det inte är denna lördag jag skall besöka Gekås/Ullared med två av de sötaste vännerna J & S. Nästa lördag bär det av och det skall bli så kul att trängas med alla höstlovslediga!

Skönheten ovan hänger nu i min hall! Spegeln Hemnes från IKEA, modell stoooooooor! Den är så läcker och jag vet en som kommer ägna många timmar framför den... Just precis, min lilla fina sessa!

Nä nu skall jag slappa en stund i soffan innan sängen väntar! Imorgon blir det 34-årskalas för brorsan...
Trevlig helg alla finfina! Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Ha en fin helg du med vännen!!!
    Tjusig spegel... Densamma stoltserar i vitt i min hall, och sonen testar alla sina grimaser jämt..

    Kram♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!