onsdag 1 september 2010

Sitt vackert!

Åtta svarta stolar är inköpta till det vita stora IKEA-bordet Norden. De heter Origo och kommer från Svenska Hem. Det är så trevligt, och vuxet, att ha ett matsalsbord och stolar. Det är elva år sedan vi flyttade hemifrån och ihop men inte förrän nu, i vårt första egna hus, har vi en matsal! Senast jag besökte IKEA köpte jag tre grå sittdynor, på prov, och jag tycker att de gör sig så bra att jag tänker köpa några till... Men nu är jag student igen och måste hålla lite hårdare i plånboken! Svårt! Pluggar på Göteborgs Universitet och har hela centrums utbud inom ett stenkast, men jag gör väl ett försök! Om jag blundar när jag går förbi en inrednings- eller klädbutik så kanske det går!?
Ha en trevlig Onsdagkväll mina vänner! Kram Lisa

1 kommentar:

  1. Ååh, så fint det blev med stolarna till ert vita bord och dynorna passade ju perfekt till. Inte helt enkelt att plugga i Göteborg och ha alla butiker i centrum runt hörnet, krävs karaktär och "dålig syn" när man passerar kläd- och inredningsbutiker!

    Vad är det du läser?

    Ha det gott

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!