torsdag 16 september 2010

Nästa del...

...av min vrå visas i form av denna stol som jag ropade in för 20 kronor på en lösöresauktion i somras. Ellar ja, tjejen bredvid mig ropade in tre för 50 kronor och jag köpte en av henne. Båda nöjda, utan hennes mamma möjligtvis. Tjejen bodde på 25 kvadratmeter och visste inte vad hon skulle med två (tre) karmstolar till... Hennes mor förutspådde att stolarna skulle hamna på hennes vind. Så det kan bli!
Stolen var dock inte svart när den kom i min ägo utan såg ut så här:
Tillbaka med näsan i skolböcker & vetenskapliga artiklar! Men jag njuter av varje stund jag slipper arbeta på min sjukhusavdelning! Att det skall kännas så!? Jag ser fram emot nya utmaningar i mitt kommande yrkesliv och hoppas komma till ett arbete där engagemang och kreativitet värdesätts!
Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken skillnad! Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är inte alltid så lätt att få plats med alla de där fantastiska fynden man gjort. Mina förråd kvider varje gång jag kommer hem med möbelkap!! Din stol blev jättefin!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!