torsdag 2 september 2010

Färgad kärlek!

Jag är helt förälskad, ja till och med kär! I sprayfärg... Under sommaren har jag köpt litervis utav den varan! Mötte Alvins fröken med hela famnen full och hon trodde att jag börjat med Grafitti. Det kanske inte så miljövänligt men jag återanväder ju gamla saker som jag har och handlar på loppis... Som denna klocka i furu, den kostade 30 kronor! Idag blev den en svart skönhet och jag gillar den så mycket! Har hängt den på lite olika ställen (såklart) men den har nog hittat sin plats i hallen nu... Tack Fröken Fräken för pysselinsprationen du bjuder på, bland annat flera inlägg om just sprayfärg.
/Lisa

6 kommentarer:

  1. Åååh, tänk vad lite svart spray kan göra, superfint blev det och klocka passar ju jättebra i hallen :)

    Ha det gott

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt!! Sprayfärgen är min bästa vän :) Snabbt enkelt och snyggt - just the way we like it ;)

    Trappen hemma hos oss blir inte bara vit ;) Bilder kommer imorgon... ;)

    Ha det gott,
    kram Therese

    SvaraRadera
  3. Kan inte hänga med på lördag, har redan andra planer. Nästa gång? kram

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin klocka. Riktigt snygg!!! Visst är det kul att göra om sina loppis fynd. Ska dra på en loppis runda på lördag, hoppas att jag finner lite fynd då. Må så gott!

    SvaraRadera
  5. Tick tack (åå vad jag var vitsig nu då! ;-) ) för det härliga berömmet! Det har gått åt väldans mycket sprayfärg här mer, senast igår var jag och köpte grå! Nu ska jag också ta och testa hur CO's sprayfärg är (alltså de vanliga, utöver frostsprayen) Och klockan blev supersnygg!!!

    SvaraRadera
  6. Superfin! Jag är också biten. Det är så himla kul. Och fort går det också! Här har det också släpats hem en hel del burkar. Och jag vet inte hur många korgar jag sprayat. Några vita, några svarta. Härligt!

    Supersnygg klocka!

    Trevlig helg! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!