fredag 17 september 2010

Delarnas helhet...

Skrivbord & hylla från IKEA, Bokstav Miljögården, övrigt Loppis

Här sitter jag numera och pluggar! Så skönt med en egen hörna, tyvärr då i sovrummet alla Feng Shui vetare, men jag tycker det funkar! Bokstaven L står för Lisa eller Läxa... Den kommer från Miljögården, köpt i Vimmerby under semestern, fast då i vit shabby chic. Rostfritt tråg har jag hittat i ett av pappas många skräpförråd, det är bra med en skrotsamlande far ibland! Och det är bra med IKEA en kvart bort när man behöver något som ett skrivbord eller en lampa.
Ha nu en trevlig helg med val och allt! Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Om jag hade en sån hörna skulle jag med kunna tänka mig att plugga! Fint!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!