onsdag 28 juli 2010

Soffhörnan

Soffor Karlanda IKEA, Kuddar H&M Home och Spira

Ramar, tavellist & fårskinn IKEA. Bokstaven H från Ida

Jag har fått frågor om färgen på mina soffor. Så upp till bevis, de är inte vita som man skulle kunna tro (och önska?) utan i mörkgrått ulltyg. En tre-sits och en två-sits rymmer hela familjen och några fler... Sen har jag min älskade Laminofåtölj som jag fick i 30-årspresent! Ett vitt soffbord står högt upp på önskelistan, vi har tyvärr ett i valnötsfanér nu...

Förresten jag lovar att visa vad jag fick i det fina paketet från Balders Hage som jag knappt ville öppna. Älskar prickigt och grönt... Men innehållet var fint det med!

Nu en sväng till Liseberg. Har bara varit där en gång förut iår... Skärpning!
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Vad fint du har det! Snyggt med svartvita fotografier! Grattis i efterskott!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott!:)
    Hittade hit via "Emmas idéer" och har nu tittat runt lite i din fina blogg. Läste bl a om er köksrenovering. Vi beställde också vårt nya kök från IKEA och allt fungerade jätte bra. Vår bänkskiva, som maken absolut inte skulle beställa där, har strulat också. Vi har en väldigt lång bänkskiva, så den är delad i två delar. Vi väntar nu på vår tredje bänkskiva!! Som tur är kan vi använda den första trots att den inte är felfri, så köket går att använda.
    Jag återkommer säkerligen hit flera gånger!:)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!