torsdag 22 juli 2010

Stadens bricka

Oljeflaskor Eva Solo, pepparkvarnar Till ditt hem, fat IKEA,
skålar & silverbricka Loppis

Åh, vad serien StadenLagerhaus passar mig bra i smaken! Jag gillar Hus som motiv! Den här fina brickan var alldeles nyinkommen och fyndades i förra veckan. Tanken var att jag skulle köpa två stycken örngott oxå men de hade tyvärr inte kommit in ännu, får se när jag kan besöka affären igen!? Motivet fanns på tyg, påslakan, muggar, påsar, servetter med mera, jag skulle nog kunnat köpa allt!

Gud vad härligt det är med semester, dagarna fylls med roliga saker. Utflykter, besök av/till vänner & familj, shopping, bad, sol, båtturer, fika, konsert, fix & trix! Barnen njuter av att ha sommarlov och vi vänder lite på dygnet och på våra rutiner. Nelli slängde blöjan direkt efter dagisavskedet. Som hon har längtat & väntat. Min lilla skrutta har ingen blöja längre, jo på natten... Då är hon mammas bebis, en liten stund till!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas du njuter av härliga semesterdagar!! Här är det ledigt en vecka till, sen börjar allvaret. Men tills dess njuter jag i fulla drag
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Härligt med semester! Brickan var riktigt snygg och vad duktig Nelli är:) perfekt att bli blöjfri på sommaren.
    Ha fortsatt underbar semester!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!