onsdag 7 juli 2010

Jordgubbskaka till fröknarna

Imorgon går barnen & jag på sommarlov! Jag har sex veckors semester blandat med föräldradagar. Maken arbetar två veckor till med den inhumana startiden 04.45...
I eftermiddags bakade vi en Jordgubbskaka i långpannan. Den blev tyvärr lite torr då jag glömde den i ugnen... Vi hade viktigare saker för oss, vi plockade Smultron i trädgårdens sol! Jag hoppas att fröknarna tycker om den ändå. Den är nämligen till dem med önskan om en trevlig & solig sommar!
Men nu måste jag nog krama kudden, skall upp tidigt imorgon för en sista arbetsdag på länge...
Kram Lisa

2 kommentarer:

  1. Åh vilken bra idé att baka något till fröknarna!!! Den ser supergod ut iallafall!

    SvaraRadera
  2. Sååå gott det ser ut!! Har du recept på den? Tror säkert den kommer smaka smarrigt även om den var inne lite väl länge i ugnen :)

    Gott med semester, längtar så efter min egen, ska arbeta drygt en vecka till sen blir det sol och bad ute med båten

    Ha det gott

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!