söndag 18 juli 2010

Altanbygge

"Schoff schoff" sa det och så hade vi en nybyggd altan på framsidan. Efter lunch i fredags åkte jag in till stora staden Göteborg för att strosa och på kvällen gå på konsert med fantastiska Lars Winnerbäck! När jag efter midnatt smög mig in på tomten hade jag en i princip färdig uteplats på ca 15 kvm. Bara sådär! Min svärfar & make har återigen gjort ett mycket bra och effektivt jobb!
Idag kom så en leverans med utemöbler. Lånar av mor & far så länge, tills vi vet vad vi vill ha! Det kostar ju en slant så det gäller att fundera före köp...
Har nu haft en fantastisk första semestervecka som innehållit flera kalas, fest, konsert, shopping, sol, vänner & familj! Ser nu fram emot fem veckor till! Kram Lisa

1 kommentar:

  1. En egen dansbana nu då?! Härligt med trätrall...
    /Lotta

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!