fredag 4 juni 2010

Vilken tur!

Syrener från egna trädgården

Idag tog min minste kusin studenten! Och vilken mysig eftermiddag vi har haft, barnen & jag, i solen med släkten... God mat, dricka & tårta. Nelli charmar alla - den lilla sötnosen, vandrar från famn till famn. Pussas, kramas & är allmänt lättflirtad. Maken fick stanna hemma, vrålförkyld eller pollenallergisk!? Jag är glad att jag åkte ändå, älskar sommarkalas i allmänhet och studentfester i synnerhet...

Allt om Trädgård med premier

Något annat kul: För ett tag sedan beställde jag ett par nummer av ovanstående tidning för att få lite inspiration & tips till mitt trädgårdsliv (tidningar är en av få laster jag har). Jag skulle då få spade, sekatör och doftliljelökar. Den sistnämnda gåvan hade jag tänkt slänga i närmsta sopbinge men så idag kom spaden, sekatören och ett par fina & praktiska trädgårdshandskar istället! Sånt gör mig lycklig!
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!