tisdag 15 juni 2010

Trädgårdsliv

Lövkorg

Citronmeliss & Oregano

Luktärtor

Pallkragar

Jag älskar att greja i trädgården! Igår sågade jag ner träd & buskar. Kände mig som en skogsröjare och trivdes med det! Skönt att arbeta med kroppen... Passade på att ta lite detaljkort. Försöker lära känna min kamera... Mycket roligt men svårt!

Idag har vi varit och firat min far, barnens morfar som fyllde år. Jordgubbstårta är inte fel!
Tack alla ni som tittar in här! Och tack för snälla kommentarer, jag blir sååå glad skall ni veta!
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Vilka bra bilder det blir med din nya kamera! Kram jenny

    SvaraRadera
  2. Wow, du är ju jätteduktig med kameran, det är ju så kul att leka med systemkameran, men inte helt enkelt med alla inställningar , men träning ger ju färdighet som dem säger :)

    Tack för vänliga ord hos mig, ibland är det skönt att skriva när man känner sig ner tryckt av folk som inte vet bättre, alla kan inte förstå och jag skriver inte för att folk ska tycka synd om mig, det ligger inte för mig utan mer för att kanske någon får lite mer förståelse och någon annan i samma situation som mig kanske pga att någon som läst min blogg tänker sig för en extra gång innan den säger "fel" sak... Blev mycket någon där, men jag tror du förstår vad jag menar :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!