söndag 6 juni 2010

Sveriges nationaldag!

Rabarberpaj med Vaniljvisp


Dammsugare Delicato

Bullar enligt Leilas recept

Idag har vi firat Sveriges nationaldag tillsammans med min mamma, syster & svåger. Härlig dag med solsken & värme! Jag hade tänkt baka tårta med grädde och jordgubbar men bestämde mig för att göra rabarberpaj istället... Min syster hade bakat kanongoda bullar från Leilas A piece of cake. Och dagen till ära var Dammsugarna blågula! Hoppas att ni haft en kanonbra dag & helg, det har jag!
Kram Lisa

3 kommentarer:

  1. Kul att bullarna blev uppskattade=D lyssnar på winnerbäck och melissa horn, vill verkligen gå så jag hoppas att jag kan lösa det... tack för igår, det var kul att ses igen=) kram från syster yster

    SvaraRadera
  2. Det är tur att man vet hur goda dammsugare är, annars hade man nog inte vågat äta med de färgerna... :-D

    Det finns en liten utmaning till dig inne på min blogg. :-)

    SvaraRadera
  3. De bullarna blir SÅ goda...tar slut i ett nafs!
    //Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar! Det uppskattas! Roligt att veta vem Du är, som kikar in här!